Hva skal jeg søke på?

Arbeidsro

For deg som spiller fotball:

Vi anbefaler deg å søke på STUSP1---T Studiespesialisering med toppidrett på første valg og STUSP1---- Studiespesialisering på andre valg. Dette er fordi vi har svært gode fotballtilbud også på ordinær studiespesialisering.

For deg som spiller basketball:

Du søker STUSP1---- Studiespesialisering. Toppidrettstilbudet vårt i basketball tilbys altså på ordinær studiespesialsering. Valg av toppidrett basketball skjer den første skoleuka i august.

For deg som driver med andre idretter på høyt nivå:

Du søker STUSP1---- Studiespesialisering. Toppidrettstilbudet vårt i andre idretter tilbys altså på ordinær studiespesialsering. Valg av toppidrett skjer den første skoleuka i august.

For deg som liker å være aktiv:

Du søker STUSP1---- Studiespesialisering. Vi tilbyr breddeidrett som programfag fra VG1. Dette skjer den første skoleuka i august.

For deg som ikke er interessert i idrett:

Du søker STUSP1---- Studiespesialisering. Selv om vi profilerer oss som en idrettsskole, er det mange av elevene våre som ikke driver med idrett.

Våre tilbud

STUSP1---T Studiespesialisering med toppidrett
Rent fotballtilbud i samarbeid med Vålerenga

STUSP1---- Studiespesialisering